    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedawnienie długu?
    Date: Fri, 11 Jan 2008 16:54:01 +0100

    > Jaki jest termin przedawnienia długu?

    Dług jest już dawno przedawniony (masło maślane ;-) ). Ja w zeszłym roku
    wpisywałem kilku swoich klientów do Krajowego Rejestru Dłużników i trochę
    się dowiedziałem. Otóż jeśli moim klientem (jako firmy) jest osoba fizyczna,
    to dług przedawnia się po dwóch latach. Czyli w moim przypadku kasy jako
    takiej nie mogłem już dochodzić (minęły 3 lata), ale mogłem zapodać do KRD i
    delikwent nie weźmie nigdzie żadnego kredytu, nie kupi czajnika na raty i
    ogólnie nie będzie miał ciekawie na przyszłość :-).
    Reasumując Uczelnia kasy od Ciebie już nie wydębi, ale może napsuć Ci krwi
    wpisując Cię do KRD. Więc lepiej poszukaj kwitów...