  • Data: 2009-08-17 15:38:22
    Temat: Re: Prywatny teren a jazda rekreacyjna pod wpływem
    Od: czarny_19 <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sie, 11:42, gazebo <g...@c...net> wrote:

    > Jakoś tak niedaleko Zamościa gmina zrobiła spory i elegancki parking
    > specjalnie dla szaleństw jednośladowych. Policja przyjeżdża pooglądać.
    > Nie wiem jaki jest status tego miejsca. Nie do końca jestem przekonany,
    > że policja sama z siebie powinna interweniować w omawianym (naszym)
    > przypadku.
    >
    > --
    > mirror

    Może dlatego powinna interweniować, że nie Wasza imprezka nie spełnia
    określonych wymagań a Wy nie ubiegacie się żadne pozwolenia na takie
    zabawy. Nie wiem czy rozrywka o której mowa nie podlega pod jakieś
    przepisy administracyjne dotyczące organizowania imprez sportowych czy
    też masowych? Nie sprawdzałem tego. Podejrzewam jednak, że tak. A w
    takim razie na pewno powinniście odpowiednio zabezpieczyć imprezę
    (powiadomić pogotowie, straż pożarną etc). Jazda po pijaku w stylu
    destruction derby na pewno wzbudzi zainteresowanie Policji.