  • Data: 2005-11-07 18:33:29
    Temat: Re: Proszę o porade prawna w sprawie alimentów dla studenta
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Nowakowski" <e...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:dknq3m$bbe$1@flis.man.torun.pl...

    > Bardzo proszę mi pomóc napisać pozew który skłoni ojca do spłacenia
    > zaległosci i wypłacania obecie. Musze zaznaczyć ze ojciec wczesniej niebył
    > pozywany w ogole,

    Skoro nie miał zasądzonych alimentów to o jakich zaległosciach mówisz? Miej
    pretensje do mamy, ze nie zadbała o Twoje interesy przed ukonczeniem przez
    Ciebie 18roku zycia. Poza tym, cięzko będzie raczej wmówić sędziemu, ze
    student zaoczny, zwłaszcza informatyki, nie jest w stanie się utrzymać.

    HaNkA