  • Data: 2002-11-20 08:01:21
    Temat: Re: Prośba o poradę prawniczą (kazusik)
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    > albo wezwie radiowóz celem ustalenia mojej tożsamości,
    > co podobno kosztowało by mnie 100-300 pln (btw - czy to była prawda) ?

    Chodzi Ci o samą kwotę? Kiedys z nudów czytalam regulamin MPK i tam jest
    napisane, ze jak gapowicz sie nie wylegitymuje to kanary mają prawo domagać
    się od kierowcy zmiany trasy i dowiezienia pod jakiś komisariat policji, co
    wiąze się z opóznieniem i kosztami tego opóźnienia. Nie byly one jednak
    wymienione z kwoty - ale o ile dobrze pamiętam, tez z nalepek autobusowych,
    to informacja do MPK to 910:-)))

    HaNkA