eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPromocja w markecie i brak przestrzegania jej › Re: Promocja w markecie i brak przestrzegania jej
  • Data: 2011-01-28 11:29:49
    Temat: Re: Promocja w markecie i brak przestrzegania jej
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 12:22:33 +0100, Maddy napisał(a):

    > W dniu 28-01-2011 12:17, jureq pisze:
    >> Dnia Fri, 28 Jan 2011 10:35:39 +0100, Przemysław Adam Śmiejek
    >> napisał(a):
    >>
    >>> A takie limitowanie jest zgodne z prawem?
    >>
    >> Są różne interpretacje Kodeksu wykroczeń
    >>
    >> Art. 135. Kto, zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie
    >> handlu detalicznego lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa
    >> przed nabywcą towar przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez
    >> uzasadnionej przyczyny odmawia sprzedaży takiego towaru, podlega karze
    >> grzywny.
    >
    > Teraz pytanie, co to jest "uzasadniona przyczyna"?

    Właśnie w tej kwestii są różne interpretacje. Większość znanych mi
    wskazuje, że przyczyna musi być obiektywna a nie wynikająca np tylko z
    interesu ekonomicznego sprzedawcy. Niektórzy jednak uważają, że każda
    przyczyna jest wystarczająca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1