    From: Rafał Wilk <rw@inet_CYFRA6_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Date: Tue, 11 Dec 2012 12:08:14 +0100

    W dniu 2012-12-10 19:46, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Trochę się rozwinęło o refakturowaniu. Ale dlaczego nie chcesz
    > zarejestrować się w UKE jako dostawca. To dość prosta operacja i później
    > można normalnie zarabiać na łączu.

    O tak... Tylko, że ustawodawca i UKE dbają o to, żeby przedsiębiorcy
    telekomunikacyjni mieli co robić. Rozliczne raporty, inwentaryzacje,
    obowiązki na rzecz obronności, itp. pod rygorem kary do 3% rocznego
    przychodu z CAŁEJ działalności (a nie tylko PT) skutecznie dają do
    myślenia, czy jednak warto. ISP to obecnie trudny kawałek chleba.