    From: "Palik" <p...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracy, godzina rozpoczęcia pracy
    Date: Sun, 27 Feb 2011 20:08:03 +0100

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ikdq30$fbv$1@news.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie w pewnym sensie, tylko po prostu gotowy do pracy.
    > Czyli jeżeli np. musisz założyć jakiś strój roboczy, to przed 7-mą.

    > Normalnie wygląda.
    >
    > --
    > Jotte
    Nie jestem pewien czy ubieranie się musi nastąpić przed rozpoczęciem 8
    godzinnego dnia pracy. Bo załóżmy, że ktoś pracuje w takich warunkach,że
    zakładanie stroju i zdejmowanie potrwa kilka godzin, to co? Przecież
    np.nurkowi nie liczy się sam moment kiedy jest pod wodą., lecz cały cykl
    przygotowania do zejścia. Aktor nie ma "liczone" kiedy wypowiada kwestię ,
    tylko czas kiedy jest do dyzspozycji... itd itd
    Jesteś pewien, cze czas ubierania odzieży ochronnej nie liczy się do czasu
    pracy?

    Palik