eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo kanoniczne (finansowe?): Czy poświęcenie "na cudzym terenie" jest nieważne? ;-) › Re: Prawo kanoniczne (finansowe?): Czy poświęcenie "na cudzym terenie" jest nieważne? ;-)
  • Data: 2020-11-30 12:53:12
    Temat: Re: Prawo kanoniczne (finansowe?): Czy poświęcenie "na cudzym terenie" jest nieważne? ;-)
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Nov 2020 16:21:40 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ma skutkować kolejnym haraczem za kolejne poświęcenie.

    No właśnie pierwsze święcenie było za friko, a w dodatku święcący
    przyjechał na motorze:

    "Były starosta Kazimierz Sać w rozmowie z ,,Wyborczą" zaznaczył, że przy
    święceniu obiektu nie chciał marginalizować gryfickich proboszczów.

    - Zaprosiłem księdza profesora Dyka, bo jest moim przyjacielem, bo
    wiedziałem, że ma doskonałe podejście do młodzieży, że potrafi z nią
    rozmawiać, że jeździ na motorze, że jego obecność będzie pasować do
    otwarcia takiego obiektu - mówi Sać.

    Na swoim profilu na Facebooku były starosta Kazimierz Sać napisał, że
    ksiądz profesor za swoją posługę nie oczekiwał żadnych pieniędzy, a
    gryficki ksiądz proboszcz sieje nienawiść."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl