  • Data: 2002-06-15 11:05:07
    Temat: Re: Prawo autorskie do wypowiedzi na newsach
    Od: Jacek Popławski <j...@n...more.hosts> szukaj wiadomości tego autora

    my newsreader told me that Jacek wrote:
    > Dlaczego uwazasz ze na grupach pl.* brak jest wolnosci wypowiedzi ?

    O ile pamiętam ty tak twierdziłeś w poprzednim poście.

    > Mowisz ze zadne zasady , regulaminy nie obowiazuja.
    > To zaloz serwer nntp i zacznij rozsylac badziewie, spam, pictures,
    > wirusy na rozne grupy i pokaz ze utrzymasz sie choc przez tydzien.

    Nie potrzebuję. Podałem ci przykład grupy dyskusyjnej, której podstawową
    tematyką jest _hacking_. Grupa ta jest dostępna na wielu polskich serwerach, w
    tym publicznie dostępnym news.tpi.pl. Utrzymała się znacznie dłużej niż
    tydzień.
    Po co mam zakładać nowy serwer, skoro wystarczyło założyć grupę?

    > A jak te zasady dzialaja, mozesz sie przekonac wchodzac na grupe alt.*
    > i zachowujac sie nieodpowiednio.
    > Wtedy te zasady sa wlaczane automatycznie.

    Mylisz się. Podaj mi przykład nieodpowiedniego zachowania na
    alt.pl.comp.os.hacking.