    From: "Przemyslaw" <p...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo Jazdy - jak odzyskać zatrzymane
    Date: Sun, 15 Dec 2002 15:58:01 +0100

    Użytkownik "Mariusz" <m...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:ati2al$b92$1@news.tpi.pl...
    mozna też wystąpićo oddanie prawa jazdy (trzeba uzasadnić) do orzeczenia
    prawomocnego rozstrzygnięcia sprawy

    Ale kogo w tej chwili prosić o oddanie? Policja jak zabierała to
    powiedziała, że do nich już nie, bo przekazują prokuraturze.
    Jak znam życie to wcale tak od razu nie odeślą, biurokracja musi podziałać
    przecież. A z kolei sąd się nie wypowie w sprawie
    przyspieszenia dopóki nie dostanie dokumentów.

    Dla mnie najważniejszą informacją będzie : gdzie konkretnie pisać/chodzić
    żeby nie trafiło w próżnię.
    Nie wiem, czy naczelnik WRD będzie władny to zrobić, a nawet jak będzie czy
    nie będzie sie obawiał tego zrobić,
    tym bardziej że poprzedniego właśnie sądzą za podobne sprawy.

    Za dotychczasowe rady bardzo dziękuje.

    Przemysław