eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <17zulgdvx8thq$.kzd3tv6k7848.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <74fwbfgjr27n.1x7w00gx56kai$.dlg@40tude.net>
    <5c461d3d$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <daqnv5dov5qg$.o2xa4lisg5lc.dlg@40tude.net>
    <5c47327a$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <nHO1E.174741$_V1.134628@fx23.ams1>
    <5c48a297$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c48ab57$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c48b688$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu
    oskarżonych
    Date: Wed, 23 Jan 2019 22:28:03 +0100

    dyskusyjnych:5c48b688$0$514$6...@n...neostrada.
    pl...

    >Nawet nie wiem jak to skomentować.
    >Czyli, gdy na jakimś pseudo koncercie pozbawione mózgu pokemony drą
    >ryja "śmierć pedałom" czy "biała Europa", to wszystko w porządku,
    >tak?
    >A źli są ci, co widzą problem?

    Na koncercie powiadasz ... a pamietasz sprawe Nergala ?
    Sad uznal, ze nie obraza uczuc osob wierzacych, bo takowe na jego
    koncerty nie przychodza.

    Wiec jesli to zamkniety koncert dla zwolennikow pewnej idei ... czy
    mozna to to jest propagowanie tejze idei ?

    Co innego jakas impreza otwarta, i moze jeszcze transmitowana przez
    telewizje.

    Nergal tez chyba nie ostrzega "katolikom wstem wzbroniony" :-)

    >Serio? Trudna do zrozumienia?
    >Jaki poziom IQ trzeba mieć, żeby zakumać co oni w tym lesie robili?
    >Ręce opadają.

    A co zrobili ? Pamietaj, ze naszym kraju mamy zagwarantowana swobode
    pogladow i zakaz propagowania ideologii faszystowskiej.

    Ba - mamy tez konstytucyjna swobode głoszenia pogladow, a zakaz
    ledwie ustawowy ...

    J.