  • Data: 2006-11-09 12:46:21
    Temat: Re: Prawa autorskie a stare filmy (i nie tylko)
    Od: "Andrzej m." <O...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message
    news:n0ib24-njd.ln1@ziutka.router...
    > Dnia 09.11.2006 Andrzej m. <O...@o...pl> napisał/a:

    > O, dobrze, że mi przypomniałeś :) Jest jeszcze jeden wic który można by
    > wykorzystać jeśli dasz radę podciągnąć to wyświetlanie pod proces
    > edukacyjny:
    >
    > Art. 27. Instytucje naukowe i oświatowe mogą, w celach dydaktycznych lub
    > prowadzenia własnych badań, korzystać z rozpowszechnionych utworów w
    > oryginale i w tłumaczeniu oraz sporządzać w tym celu egzemplarze
    > fragmentów rozpowszechnionego utworu.
    >
    > --
    > Marcin

    O! I oto wlasnie chodzi! Proces edukacyjny - jak najbardziej pasuje. To nie
    ma byc kino, tylko klub dyskusyjny, kazde prezentowane dzielo ma byc
    omawiane przed projekcja, a po projekcji - dyskusja. Wsrod zainteresowanych
    sa tacy ktorzy planuja studia na kierunkach scisle powiazanych z filmem
    (filmoznawstwo, aktorstwo itp.)

    Dziekuje i pozdrawiam
    Andrzej