  • Data: 2003-11-30 16:50:23
    Temat: Re: Prawa autorskie a radio - (głupie?) pytanie
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Natalia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bqcv3r$rdt$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    > żadnych nagrań też oczywiście nie ma.
    [...]
    > Niejasno się chyba wyraziłam. Nie ma nagrań - tzn. nie nagrań tych
    piosenek,
    > tylko fragmentu programu radiowego, w którym były puszczane. Nagrania
    > piosenek oczywiście są. Chodzi mi o to, że takie radio mogłoby teraz
    > powiedzieć "a wcale że nie, nic nie puszczaliśmy !" ;-)
    Skoro nie jest to jeszcze sprawa sporna - więc nie ma problemu z brakiem
    dowodów. Trzeba więc teraz pilnować nadawcę, czy publikuje te uwory, w jakim
    kontekście i zakresie. a w ogóle to bez obawy pójść do nich (do kierownictwa
    radia) na negocjacje warunków umowy (na piśmie, przypominam) na
    rozpowszechnianie, ale jednak tak, aby sobie nie zamknąć drogi na
    przyszłość - taki lokalny nadawca w końcu może być tanim środkiem reklamy
    dla początkującego zespołu, ale, urażony, może też go łatwo zniszczyć.
    WSm