    From: "Piotr" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca w spolce zagranicznej a podatek i ZUS
    Date: Sun, 24 Sep 2006 20:09:22 +0200

    Czytalem, ze ZUS jest odprowadzany w kraju, w ktorym wykonuje sie prace-
    czyli w Polsce. Ale czy pracodawca ma obowiazek odprowadzac sam skladki czy,
    jak piszesz, moze placic brutto i place skladki sam?
    Czytalem tez, ze dochodowy placi sie tam, skad pochodzi firma, czy pewne
    jest wiec, ze jednak w Polsce?
    A umowe bede mial albo w E albo w PLN, czyli nie wiem. Jesli bede mogl
    naciskac to ktora opcja (podatkowo) jest lepsza?

    Dzieki z ospowiedzi i pozdrawiam,
    Piotr

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:ef6cat$2kl$1@inews.gazeta.pl...