  • Data: 2004-10-27 20:28:30
    Temat: Re: Pozwolenie na publikacje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news.tpi.pl" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:clnu1s$j5i$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Po pierwsze, by Cię zarządzenie obowiazywało musisz zostać z nim zapoznany.
    Po drugie ewentualna zgoda może wchodzić w rachubę, o ile korzystasz z
    danych uważanych w firmie za tajemnicę. Dokąd opierasz się na powszechnie
    dostępnych źródłach, to teoretycznie nie moją nic do Ciebie. Po trzecie,
    jeśli jeszcze artykułu nie wydano, to zawsze możesz ich o tę zgodę spytać.
    Wszak wymagana jest zgoda na opublikowanie, a nie na pisanie. I niech
    ewentualnie wypowiedzą się, które dane uważają za poufne. Generalnie ja bym
    szedł w kierunku ugody, bo za artykuł wiele nie zarobisz, a po co Ci kłopot.