  • Data: 2011-10-07 10:58:38
    Temat: Re: Pozbawienie prawa do dziedziczenia
    Od: Rostov <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Paź, 12:45, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > No to jaki zwi zek z tym ma brat? Nawet sam konflikt jeszcze nie jest
    > ra c niewdzi czno ci , chyba e konflikt wynika z tego co Ci ju A
    > napisa :) W ka dym razie wtedy dotyczy by dziedziczenia po rodzicach, a
    > nie po bracie.
    > Je li zmar y brat za o y w asn rodzin , zw aszcza gdy mia dzieci, to
    > brat po nim nie dziedziczy ustawowo - w tym kierunku si raczej zainteresuj.

    Zapomniałem dodać, że podział majątku po zmarłym następuj tutaj w
    drodze postępowania spadkowego, ponieważ zmarły nic nikomu nie zapisał
    w testamencie.
    W tym przypadku spadkobiercami są jedynie dzieci rodzeństwa zmarłego
    (nikt z jego braci i sióstr już dzisiaj nie żyje).
    Chodziło mi więc o to, czy jeśli nagle zgłosiłyby się ewentualne (bo
    nikt w rodzinie o takowych nie słyszał) dzieci brata, który
    wyemigrował, to czy będą miały one prawo do udziału w spadku, jeśli
    ich ojciec kilkadziesiąt lat temu zerwał wszelkie kontakty z rodziną.