    From: "R" <n...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postępowanie - prośba o porad
    Date: Wed, 21 Feb 2007 14:09:40 +0100

    Przepraszam, ale kompletnie nie miałem do tej pory styczności z takimi
    instytucjami, więc pozowlę sobie zadać dodatkowe pytania.

    Dłużnik dysponuje majątkiem, więc jest szansa na ściągnięcie.

    > Instytucji? Do sądu :)
    Do jakiego sądu rejonowego/grodzkiego/cywilnego? Jakiś wydział? Wniosek się
    składa do jakiejś kancelarii sądu?

    > Świadczące o istnieniu zobowiązania. Oraz oczywiście sam wniosek.
    Czy można gdzieś szablon wniosku znaleźć na necie? Co się piszę we wniosku,
    to jest jakieś zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa?

    > Jak sobie ktoś nie radzi z wnioskami i tego typu duperelami, to niech
    > poszuka jakiejś kancelarii prawnej, która tę sprawę poprowadzi.
    Niestety, ale podejrzewam, że koszty koncelarii przewyższyły by koszty tego
    kredytu (jednak dla samych poręczycieli jest to duża kwota), czy nie można
    tego zrobić samodzielnie?

    Serdecznie pozdrawiam