  • Data: 2005-08-20 21:22:30
    Temat: Re: Pomocy, współnota mieszkaniowa i sąsiad psychol
    Od: "LukasB" <t...@t...prl> szukaj wiadomości tego autora

    Spodkałem się ostatnio z taką "bezsilnością" i po zwykłym mailu do
    komendanta miejscowego komisariatu z pretensją o nieskuteczność kolejnej
    interwencji i sąsiad został uspokojony aresztem. Wystarczyło zgłoszenie na
    policje, szkoda, że "tylko" 6 razy.... Zostałem poinformowany również
    konsekwencjach służbowych dotyczących patroli interweniujących, jednak o co
    chodziło tego się nie dowiedziałem.

    Jak mawiają - " na to jest kilka paragrafów". Jednak kierowanie się z pozwem
    do sądu odrazu nie ma sensu jak są organy które są powołane pilnowania
    porządku. To raczej (tu policje mam rozumieć) trzeba naciskać. Czasem, jak w
    moim przypadku, skutkuje...

    Mój problem dotyczył w zasadzie tylko urządzania sobie "dyskoteki" w bloku.

    pozdr.
    LukasB