eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomocy! Pozyczka pod hipoteke, wbrew woli małzonka. Jak uniemozliwic ją?! › Re: Pomocy! Pozyczka pod hipoteke, wbrew woli małzonka. Jak uniemozliwic ją?!
  • Data: 2004-01-29 10:09:20
    Temat: Re: Pomocy! Pozyczka pod hipoteke, wbrew woli małzonka. Jak uniemozliwic ją?!
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anna wrote:

    > Dziękuję za zainteresowanie.
    > Pytanie dodatkowe, gdyż nie mam info.
    >
    > CO jeśli w księgę wieczystą jest wpisany tylko mąż? (nie znam stanu
    > prawnego)

    To wtedy dom jest JEGO imoze sobie robic co chce, ale to bezsensowne by
    trwonic swoj
    majatk... no chyba, ze chce nie miec mozliwosci placenia alimentow..

    > Nic nie zajmie, bo bez zgody drugiego małżonka umowa będzie nieważna.

    Chyba jakies kroki trzeba bedziepodjac w celu uiewaznienia umowy..

    > Nawet wtedy jeśli w ksiegach wieczystych wpis będzie, żej edynym
    > właścicielem będzie małżonek, i brak będzie adnotacji o współwłasności?

    Jesli domjest jego wlasnoscia moze go bez zgody zony sprzedac,
    a uzyskane pieniadze przepic...np z kolegami

    Boguslaw