  • Data: 2024-04-29 16:24:04
    Temat: Re: Polskie sądownictwo w praktyce
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2024 o 00:21, PD pisze:

    > Coś mi się widzi, że ty z tych którzy uważają, że moneta jest zjebana bo
    > 2 razy z rzędu reszka wypadła a powinna na przemian z orłem - a że
    > powinna sam krul ci to powie ?

    Jestem normalnym, białym, myślącym, człowiekiem.

    Widzę i krytykuję.

    A że chodzi o celebrytę to jest o tym głośniej. To tylko przykład.

    Sędzie w mojej sprawie wydawał wyrok zę należy mi się BRUTTO to co ja
    chciałem na rękę czyli netto. Tak było w papierach.

    Ale ten sędzie NIE DOCZYTAŁ i nie poniósł za to żadnych konsekwencji

    Jeśli co 10 razy wypada reszka co coś chyba z tą monetą nie tak ;-)