  • Data: 2005-03-19 18:26:53
    Temat: Re: Polisa - Ubezpieczenie zaopatrzenia dzieci
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > Pani w federacji nie potrafiła mi odpowiedzieć na najprostrsze pytania.
    > Wkońcu wkurzona zaczęła rzucać jakimiś paragrafami w KC.
    > Jak jej powiedziałem, że te przepisy nie dotyczą sprzedaży konsumenckiej
    > to się rozłączyła, twierdząc, że skoro jestem mądrzejszy to po co dzwonię.
    > Nie traktowałbym ich poważnie jeżeli jest coś do załatwienia więcej niż
    > reklamacja zepustego mleka w sklepie.

    Cóż, w Federacji pracują różni ludzie, o różnym poziomie wiedzy, nie
    wszyscy są prawnikami. Są też fachowcy, niestety różnie można trafić.
    Z rzecznikami też jest różnie...
    Ale jeśli ktoś nie ma innego wyjścia, to lepsza taka pomoc niż żadna.
    Można spróbować skorzystać z obu źródeł i skonfrontować odpowiedzi.

    KG