eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy
    "wiarygodności" policji]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 15 Sep 2021 19:38:23 +0200

    On Wed, 15 Sep 2021 19:20:21 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Chwilowo to Ty tam uparcie widzisz trupa. Było jechać i im
    > podpowiedzieć, że będziesz tu widział trupa.

    ok-bartka-z-lubina-nie-mozemy-ich-udostepnic/73cz2kr

    > To lepiej poszukaj. :-)

    I rzekoma trucizna zostala poznana?

    olowskiego-ujawniamy-nagrania-z-karetki/s8v3s1q

    > Z tego nic nie wynika. Po za tym jakie ma znaczenie - wg Ciebie - chwila
    > śmierci? Przecież równie dobrze mógł umrzeć z przedawkowania przed
    > przyjazdem ZRM, jak i na skutek obrażeń odniesionych w trakcie
    > interwencji w Szpitalu. To poboczna okoliczność, która z braku innych
    > argumentów podnoszona jest do jakieś kluczowej.

    Bo jest kluczowa w kwestii rzetelnosci kulsonow.

    Nie slyszysz "w deszczu na ulicy mielismy go badac? Wsadzilismy do
    karetki".
    Sluch masz taki wybiorczy, jak chodzi o kolegow kulsonow?

    I co - zgon stwierdzili w tej karetce, a patrolowi nie powiedzieli,
    ze to juz zimny trup?

    A patrol co ... powinien zawiadomic dyzurnego, ze tu taka sprawa
    przykra sie trafila, czy powinien eskortowac karetke na SOR ... zawsze
    to bezpieczniej ... dla kulsonow :-)

    > Były :-) Dlatego likwidowano.

    O ile pamietam, to wlasnie nie bylo.
    Bylo pare przypadkow, ktore trafily do szpitali.

    I tak mi czasem chodzi po glowie ... kto zyskal najwiecej na tej walce
    z dopalaczami ... mafie narkotykowe? :-)

    > I potem nadlatują kulsony?

    Przedtem. W patrolu chodza i na ofiare czychaja ...

    J.