eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy
    "wiarygodności" policji]
    Date: Tue, 14 Sep 2021 20:34:54 +0200

    W dniu 14.09.2021 o 17:31, J.F pisze:

    > Ale pogotowie ma kontakt z patrolem, skoro sa na miejscu.
    > I co - myslisz, ze ratownicy z pogotowia nie powiedzieli, ze to trup?

    Jakby powiedzieli, to by nie zabierali.

    > A to co - nie ma stosownej procedury na to ? :-P

    Wyobraź sobie, że nikt nie wpadł na taki kretyński pomysł, by patrol
    powiadamiał bezpośrednio prokuratora. Choćby z tego oczywistego powodu,
    że przerwać nie wiadomo, który ma dyżur. To nie jest jedna osoba.
    Powiadamia się Prokuraturę. Trochę ciężko się wysyła pisma z ulicy.

    > sa juz znane wyniki?

    Kilka dni temu gdzieś mi się o oczy obiło. Niespecjalnie śledzę temat.

    > Ale kto i kiedy powiadomil, i czemu nie patrol na miejscu - zeby
    > ratownicy zatarli slady ?

    Podobno w celu przyjęcia lądującego statku "obcych".

    > Oj Robert, z ciebie to czasem kulson nad kulsony wychodzi.
    > Slyszysz przeciez, ze zastali trupa, to jak mu moglo serce bic?

    To, że jakiś oszołom, który nawet pewnie nigdy w tej miejscowości nie
    był - o tym, by widział zdarzenie nie wspominając - wypisuje takie
    rzeczy, to nie świadczy o niczym.

    > Kto wie, ale zakladajac, ze sporo ludzi jakies niebezpieczne srodki
    > zazywa, ktore prowadza do smierci, to czemu tak malo zwlok lezy na
    > ulicach o poranku?

    Bo są "sprzątane". Rzuć okiem tu: https://tiny.pl/97q6q. Tylko to mało
    chwytliwe.

    > Tylko wtedy umieraja, jak kulsony sie zainteresuja.

    Oni też mordują? Normalnie zmowa "kulsonów" i policjantów jakaś.
    Zacząłeś już oglądać się za siebie? :-)

    --
    Robert Tomasik