  • Data: 2009-08-12 21:23:19
    Temat: Re: Podstawiony sprzedawca mieszkania = stracone pieniądze?!
    Od: "lena" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zgoda, zgoda.. ale czasem mog=B1 inspirowa=E6 do dalszych, w=B3asnych
    > studi=F3w. Ale ta sprawa mi si=EA wydaje lekko kosmiczna.

    Tak naprawde, wszedzie szukamy wskazowek. Na kosztowne porady prawne nas nie stac
    (jeszcze
    wiele wydatkow przed nami). A poniewaz sprawa dla wszystkich jest kosmiczna to i z
    konkretna
    pomoca nie jest latwo.
    Do tej pory liczylismy, ze w zasadzie wszystko zalatwi wyrok sadu. Proces byl z
    urzedu, my
    stawialismy sie jako oskarzyciele posilkowi, w miare mozliwosci podsuwalismy
    prokuraturze nasze
    spostrzezenia (kompetencja policji i prokuratury to zupelnie inny rozdzial i niestety
    niewiele
    dobrego mozemy na ten temat powiedziec, praca sadu tez pozostawia wiele do zyczenia).

    Niestety wyrok zapadl i sprawiedliwosci nie stalo sie zadosc.
    Dlatego, wszelkie wskazowki, pomysly a zwlaszcza paragrafy i precedensy daja nam
    nadzieje, na
    jakies zalatwienie sprawy (pozytywne to moze zbyt wiele, ale chociaz nie tragiczne).

    Poniewaz jest to grupa soc.prawo a nie
    rec.psychologia.pomoc.zalamanym.bezsilnym.i.oszukany
    darowalismy sobie chocby napomknienie, jak przez te lata wygladalo nasze zycie, ile
    klotni, nerwow i
    lez. Jak czesto bylismy blisko zalamania i rozstania.
    Chcemy tylko jakos przetrwac i probowac na nowo ulozyc sobie zycie.

    pozdrawiam