  • Data: 2006-09-27 13:50:42
    Temat: Re: Podpis elektroniczny (raz jeszcze)
    Od: wombi <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaroslaw Dobrowolski napisał(a):
    > Jest mi niewiarygodnie nie na reke jechac teraz do Warszawy w celu zlozenia
    > jednego glupiego podpisu. Ratujcie! Czy podpis przeslany faxem jest w jakis
    > sposob gorszy?

    Taki "podpis" nie jest podpisem własnoręcznym a fascimile (czyli podpis
    odtworzony metodą fotograficzną lub drukarską).Tylko podpis własnoręczny
    albo elektroniczny gwarantuje zachowanie formy pisemnej. Podpis
    elektroniczny nie wchodzi w grę,bo pewnie ani ty, ani uczelnia nie
    macie odpowiedniego certyfikatu,urządzeń itd. więc jest to niemożliwe.