  • Data: 2008-09-25 05:59:44
    Temat: Re: Pobyt czasowy a gospodarstwo domowe
    Od: XWindowsMen <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Wrz, 21:28, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > a do czego to?

    Hmmm... aby stypendium socjalne uzyskać. Jeśli wezmą pod uwagę tylko
    moje dochody - mam szanse je dostać. Jeśli policzą gospodarstwo domowe
    jako mama + tata + brat (uczący się) + ja (i oczywiście moje
    dochody)... to nie mam szans go dostać bo na głowę będzie ponad 500
    PLN. Co z tego, że na papierze tyle jest skoro od rodziców nie dostaje
    żadnej pomocy finansowej... dlatego kombinuje.