    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płacimy za śmieci, ale ....
    Date: Sun, 14 Jun 2020 23:01:44 +0200

    W dniu 2020-06-14 o 18:36, Sonn pisze:
> [...]
    przekroczyl-400-tys-ton-najwiecej-smieci-jest-z-niem
    iec-400783/

    > No przecież nikt nie wydał tylu koncesji na zwózkę syfu do PL co jełop
    > nieboszczyk Szyszko

    Przypomniało mi się, że kiedyś byłam w biurze poselskim przy Pl.
    Konstytucji u tego (jeszcze posła) Szyszko w bulwersującej mnie sprawie.
    Wystrychnął mnie na dudka, czyli oszukał zamiast pomóc. Napisał pisemko
    (czyli przekierował) do bodajże posła Kamińskiego, ale pewnie Kamiński
    na oczy tego pisma nie widział. Dałam sobie spokój i machnęłam na to
    ręką i definitywnie wyrobiłam sobie zdanie o posłach i ich biurach
    poselskich. Biura poselskie to przykrywka.

    W jakiejś gazecie na portalu było oświadczenie Szyszki ile wydatkował na
    swoje biuro poselskie i w tym wymienił ile pieniędzy przeznaczył na
    pomoc finansową ludziom, którzy tej pomocy potrzebowali. Normalnie
    popłakalam się ze śmiechu.