  • Data: 2002-05-26 20:01:17
    Temat: Re: Pirat - zwolnienie od odpowiedazialnosci - cd
    Od: "hocus" <n...@d...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    > pod warunkiem ze robisz (masz przy sobie jedna kopie i naprawde masz
    > oryginal w domu ) oraz wykupiles licencje na mp4 - divixa

    Jemu chodziło chyba o to, że ten, co niby zamawia kopie ma u siebie
    oryginał. Ale osoba wykonująca kopię nie może odpowiadać za osobę
    zamawiającą kopię, co niby miałoby zwolnić go z odpowiedzialności :-) To
    chyba tak nie zadziała ;-)))

    A tak z trochę innej beczki: załóżmy, czysto 'teoretycznie' ;-) że mam
    divx'a, niech będzie że ściągniętego z sieci, wyłącznie na swój użytek.
    Nikomu nie pożyczam, a tym bardziej nie sprzedaję. Film tak mi się spodobał,
    że aż wypaliłem sobie go na płytce. Czy prawo, w razie "złapania za rękę" na
    posiadaniu takowego divx'a przewiduje w takiej sytuacji jakieś kary?
    A jak wygląda sprawa z muzyką? Gdzieś kiedyś słyszałem, że mogę zakupionymi
    (legalnie) przez siebie utworami podzielić się z rodziną i bliskimi
    znajomymi. Czy to stosuje się też do filmów? No bo przecież mógłby mi
    znajomy pożyczyć film, a ja sobie go skopiować.(?)

    Pozdrawiam
    Hocus