    From: "moniq" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Piec, Plan ZP, a blokada odbioru budynku przez sąsiada
    Date: Wed, 20 Aug 2008 11:25:35 +0000 (UTC)

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Niezależnie, gdzie i kiedy pali, to łamie prawo. Nie wolno palić
    > śmieci. Żadnych. Szczegółowych paragrafów musisz poszukać w archiwum.

    To wiem...Ustawa o odpadach 2001 r., grozi grzywna itd

    > Tobie nie. A innym?

    Najwyraźniej nie, bo nikt nie dzwoni po straż miejską. Gdybym to zrobiła
    byłabym niezrównoważoną pieniaczką. Niestety takie mamy realia. Gdyby taki
    incydent miał miejsce w Szwecji czy Niemczech byłby obciach na pół wsi (i
    myślę tu również o mojej osobie :-|)...

    > Znasz powiedzenie o belce w oku? ;-)
    znam

> [...]
    > z ziemianki i zamieszka w domku. Parę groszy zaoszczędzi na
    > wywozie śmieci, a truje dioksynami (tak, to te same związki
    > chemiczne, którymi nieomal otruto prezydenta Juszczenkę) całą
    > okolicę ze sobą włącznie. Tylko, że tego nie widać od razu. Może
    > wyjść za kilkanaście, kilkadziesiąt lat.
    > Ogólna zasada jest taka, że jak nie stać Cię (ogólnie - ludzi) na
    > utrzymanie jakiejś inwestycji, to się jej nie robi. Kupujesz
    > Maybacha i narzekasz, że warsztat drogi, że części kosmicznie
    > drogie? To jest właśnie to - pokazówka na zewnątrz, a w butach słoma.

    z pokorą przyznaję rację, słoma w butach itd - OK.

    > Acha, więc wiesz, że to chamstwo. I że rakotwórcze.

    > Nie wiem.
    >
    > O ile na początku czytania współczułem Ci, to im dalej brnąłem,
    > tym bardziej moje zdanie się zmieniało. Dobrze chociaż, że byłaś
    > uczciwa.
    Nie liczyłam na współczucie...
    Co do mojej uczciwości ...nie odbiegam od średniej, ale staram się nad tym
    pracować - nie mi to oceniać i raczej nie na tym forum.

    Nie ukrywam, że liczyłam na pomoc..., więc ponawiam:

    Czy mogę jeszcze coś zmienić jeśli wiem, że projekt (sąsiada) nie jest zgodny
    z Planem Zagospodarowania Przestrzennego, po wydaniu decyzji o pozwoleniu na
    budowę????
    Czy w ogóle przysługuje mi jeszcze prawo wglądu w jego projekt złożony w
    Starostwie?