    From: "PYTON" <j...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parkowanie w niedozwolonym miejscu- cel służbowy
    Date: Fri, 2 Jun 2006 22:08:07 +0200

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1eeab670bf8f4f4e98a9b2@news.tpi.pl...

    > O ... to tak mozna ???? Znaczy sie wchodzi mi ktos na podwórko, pokazuje
    > taki papier, a ja nie mogę go wyprosic ? Cos tu chyba
    > "zgeneralizowałes".

    Dokładnie tak jest, na podstawie zgłoszenia mam prawo wejść na teren
    prywatny, oczywiście wcześniej informując właściciela, bywają przypadki
    awantur, głównie przy podziałach gruntów na wioskach, gdzie rolnik wie że
    straci część pola i na siłę wywala geodetów, wówczas tel. po policje i
    sprawa się rozwiązuje. Nie pamiętam dokładnie ustawy która to reguluje ale
    juto jak będę w pracy to ją sprawdzę.