  • Data: 2003-07-11 05:30:07
    Temat: Re: PZU - szkoda całkowita
    Od: "MAX" <b...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "judash" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bekufh$nui$1@news.lublin.pl...
    > To cie niezle... Wy_costam_(na)hali. Kumpel niedawno "delikatnie" pukna
    > autobus (mial uszkodzony przod ale wina "autobusu"). Uszkodzone: maska,
    > gril, jedna lampa, zdezak. Auto jest antyczne (ale fajne), to opel senator
    > 83 roku, wart 2,5 - 3 tys zl ( no zadbany nie jest ). Nie pamietam jaki

    Witam

    Złożyłem u nuch oświadczenie o poniższej treści:

    " Oświadczam, że nie zgadzam się z wyceną rozmiaru szkody określonej przez
    PZU S.A.
    W związku z powyższym odmawiam przyjęcia proponowanej kwoty 1370 zł i
    oczekuję doprowadzenia samochodu do stanu z przed wypadku.

    Jednocześnie informuję, że powołuję biegłego rzeczoznawcę z zakresu
    budowy pojazdów samochodowych i po otrzymaniu jego opinii występuję z
    roszczeniem odszkodowawczym do właściwego terytorialnie sądu."

    Mam nadzieję, że pomoże :)

    Pozdr
    MAX