  • Data: 2003-06-10 22:29:21
    Temat: Re: Otwierać !!! Policja !!! trochę faktów (troszkę długie)
    Od: Dorota <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik scream napisał:

    > w tym miejscu trzeba pochwalić policje
    > jeśli syn komuś groził bronią, to bardzo dobrze, że go złapali
    > wyjaśnią sprawe

    Jasne i powinnam się cieszyć, że nie weszli razem z drzwiami. Masz żone,
    dziewczyne?? Jak gostek bedzie do nich skakał to będziesz czekał niech
    zrobi swoje?? Czy może będziesz szalenie opanowany, zaczniesz szukać
    telefonu i zadzwonisz np 112 a tam pan lub pan zapyta czy nie ma patrolu
    w pobliżu, albo czy ta druga osoba nie zwieje, najlepiej to pzytrzymać.
    Kilka miesięcy wstecz, we Włochach przy stacji kolejowej zaauważyłam
    pokładajacego się na trawniku człowieka. Wyglądał może nie jak kloszard
    ale niewiele mu brakowało. Ale to był CZŁOWIEK. Podeszłam i zobaczyłam
    ze facet popada w śpiączkę cukrzycową (miałam z tym sporo do czynienia)
    i po chwil facet zdążył też potwierdzić, bełkocząc już prawie.
    Charakterystyczna w tych przypadkach jest woń przypominająca alkohol.
    Przez to niektórzy biorą takich ludzi zaa pijanych. Tymbardziej, że
    wygląd gościa niejako potwierdzał. Ba, nawet przechodzacy obok bardzo
    liczni przechodnie mówili żeby zostawić bo napewno pijany. Zadzwoniłam
    112. Pani odpytałam mnie szczegółowo o (moje) imię nazwisko itd, po czym
    zaczeła pytać o dane gostka. Powiedziałam, ze liczy się czas, zanim
    wyszperam po kieszeniach dokumenty może różnie być. Oczywiściee
    powiedziałm że to atak cukrzycowy, miałam już wtedy legitymację
    diabetyka w ręku. A kobitka pod 112 do mnie, ze muszę tego pana zapytać
    czy on chce pomocy. Tak dokładnie, facet już popada w śpiączkę a ja mam
    go pytać?? Bronią groziła, ale nie za darmo.

    > głupio zrobił, że sam nie wezwał policji

    Jasne, ze tak. Gdyby wiedział że się przewróci to napewno by się
    położył. No i punkt widzenia, zazleży od punktu siedzenia. napewno
    udzielił by sam takiej rady gdyby dzisiaj tu siedział a nie na dołku. W
    takich momentach, szczególnie w młodym wieku emocje są pierwsze. A ja
    nie negują tego, ze zrobił źle. Ale chodzi mi o to że w przypadku takich
    maluczkich, bez kartoteki oraz wobec bać sprzedajacych czosnek np pod
    dworcem Ochota nasza władza jest niesamowicie szybka w działaniu. A ja
    właśnie w tej chwili czekam kiedy szanowna policjha przyjedzie na moje
    podwórko i zgranie żulie w liczbie około 15 w przypływach 20 osób.
    Chałasują, rozbijają butelki, zaaczepiają. A policja chyba ze 100 m dalej

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542