  • Data: 2005-11-17 15:44:15
    Temat: Re: Oświadczenie woli - rezygnacja, Proszę o POMOC !!!
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy kierować pozew o uznanie mojego oświadczenia, czy też o coś innego ?

    Ja to widze tak. Doreczajac skutecznie (listem poleconym, a moze osobiscie
    przy dwoch swiadkach - osobach obcych) sprzedajacemu oswiadczenie, ze
    "wyjezdzasz z kraju i nie bedziesz mogla odebrac zadnej korespondencji do
    dnia powrotu, tj. DD/MM/RRRR" uniemozliwisz mu skuteczne doreczenie
    oswiadczenia woli w postaci korespondencji, jako ze bedzie powiadomiony o
    okolicznosciach, ktore uniemozliwiaja Ci zapoznanie sie z jego oswiadczeniem
    woli.

    Art 61 kodeksu cywilnego (http://prawo.interia.pl/kodeksy?aid=7511&s=2).

    Nie wiem tylko - i tu ktos musialby mnie wesprzec swoja wiedza - jaki sposob
    powiadomienia sprzedajacego bylby najskuteczniejszy, czy tez moze trzeba
    powiadomic swoj urzad pocztowy o fakcie wyjazdu, czy co...

    Pozdrawiam,

    Tiger