  • Data: 2009-08-14 06:25:31
    Temat: Re: Oświadczenie o tajemnicy
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Nie trudno. Wystarczy aby tą wiedzę w firmie już posiadali. Ważne, aby
    > on nie był osobą, która tą wiedzę do firmy wprowadziła.

    > Półprawda. bardziej bym to napisał, jako "... nie można wdrażać
    > rozwiązań..."

    > jeśli identyczne rozwiązania istnieją w obu firmach to on w żaden sposób
    > nie wykorzystuje wiedzy nabytej w poprzedniej firmie. Ona już w tej
    > firmie jest.

    Tylko sam pewnie wiesz, że wystarczy "świeże" spojrzenie i już jest nowy
    pomysł oparty na ...... i tutaj konkurencja może doszukiwać się powiązań.

    Jak dla mnie temat jest delikatny i nie ma co gdybać.
    Nie znamy branży, specyfiki stanowiska, zakresu obowiązków, typu
    przetwarzanych informacji itp.

    Jeśli będzie jak piszesz to OK ale jak się zdarzy coś bardziej
    skomplikowanego gdzie można szukać powiązań to będzie problem.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com