    From: stern <s...@0...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oskarżony oskarża?
    Date: Thu, 29 Jun 2006 05:34:59 +0200

    A napisał(a):

    > Na pl.soc.prawo piszą prawnicy ale też zwykli ludzie, którzy się po prostu
    > pytają. Czasami wielu z nas jest przećwiczonych przez Wymiar na własnej
    > skórze i potem czyta się ,że na 100 zawodów posegregowanych względem
    > spadającego prestiżu adwokat jest na 99 miejscu tuż przed prostytutką. A jak w
    > googlach wstukasz "Adwokaci oszuści" to masz dziesiatki linków. Przeczytajcie
    > ten pierwszy.

    tak tak wiem, tyle że ja nie jestem adwokatem.

    > Więc zamiast pisać autorowi wątku głupoty "rotfl, no to będzie rozrywki ciąg
    > dalszy" ( chcesz się bawić z czyjegoś problemu ) wysil swoje zwoje.

    gdybym uznał, że sprawa jest warta zmartwienia to napisałbym mu
    cokolwiek. Ale w tym stanie jaki on podał, nie warto pisać niczego
    innego. Zaś Twoje rady są równie śmieszne jak "groźby" tamtych speców od
    komputerów.
    Raz Ci się udało? To fajnie. Tylko czy to czyni z ciebie znawcę? raczej
    wątpię,a czytając twe wcześniejsze "rady" jestem tego pewien.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911