    From: "Bogdan G" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oskarżono mnie o groźby karalne
    Date: Sun, 22 Apr 2007 21:18:19 +0200

    > nie odnosząc się do tej konkretnej sprawy nie jest 100%.
    > Przynamniej nie w mojej jednostce.
    > Nie raz i nie dwa pisałem post. o umorzeniu, w sytuacji, gdy policja
    > sporządziła AO. ;)
    >
    > pozdr.

    To jest jakiś absurd!!! Powoli dochodzę do wniosku, że to żaden problem w
    tym kraju oskarżyć kogoś o coś takiego. Jak jest ktoś, kto mnie wnerwia, to
    wystarczy, że zapamiętam sobie datę, godzinę mojego spotkania z nim. Potem
    naginam na policję i składam zawiadomienie o przestępstwie. Niech teraz
    koleś ma problem, jeździ i się tłumaczy, a może jak pójdzie mi dobrze, to
    jeszcze zaciągnę go sądu. Wychodzi, że dla policji, to małe znaczenie (a
    może nawet żadnego), że on ma świadków, że było zupełnie inaczej, niż ja to
    sobie wymyśliłem. Ważne jest to, że ja mam światków na moje bzdury, bo
    przecież ja tu jestem w tym przypadku poszkodowany. Czy tak działa w naszym
    kraju prawo? Chyba właśnie tak. Więc róbmy co chcemy i skarżmy kogo chcemy.
    Wystarczy, że ktoś mi się nie podoba, więc śmiało mogę narobić mu problemów
    w życiu.

    Dlaczego moi świadkowie nie są istotni w tej sprawie??????