    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oskarżenie o czyny karalne
    Date: Sun, 14 Feb 2010 14:36:02 +0100

    W dniu 2010-02-13 11:53, NEURON pisze:
    > Witam,
    > Mam bardzo duży problem.
    > Od jakiegos czasu mieszkam z moja narzeczona u jej matki. W tym samym
    > domu mieszka brat mojej narzeczonej z rodzina.

    Paskudna sytuacja:( Ja co prawda nie miałem problemów z prawem, ale
    przez krótki czas przerabiałem taką sytuację. Mnie po prostu brat nie
    lubił. Zrezygnowałem z toksycznego związku po tym jak zobaczyłem, że nie
    mam oparcia w narzeczonej.

    Niedlugo po tym jak sie
    > wprowadzilem zostalem oskarzony przez tesciowa brata o czyny karalne
    > (bardzo powazne zarzuty). Sprawa zostala wyjasniona po wyjezdzie
    > tesciowej,cala rodzina wrocila do normalnego zycia. Myslalem ze wszystko
    > bedzie ok, ale po powrocie tesciowej brata sprawa znow nabrala obrotu.
    > Jestem caly czas szykanowany, obrazany, wrecz czuje sie zaszczuty. W
    > momencie kiedy ona sie pojawila, brat z zona zmienili front.

    Na bieżącą chwilę radzę Ci znaleźć jakąś formę odstresowania się, bo ta
    sytuacja Cię wykończy nerwowo:(

    > Problem jest o tyle zlozony, ze kilka lat temu bylem karany (wyrok nie
    > ma zwiazku ze wspomnianym oskarzeniem) o czym dowiedzial sie brat z
    > rodzina przez swoje prywatne sledztwo proszac o sprawdzenie mnie przez
    > swojego znajomego policjanta.

    Znajomy policjant ma swoje dobre i złe strony. Te są akurat te złe:(

    > Nie jestem osoba, ktora chce sie mscic za to co mi zrobili, ale chce
    > wiedziec jakie mam prawa, co moge, a czego mam sie wystrzegac.

    Rozwiązania należy szukać po stronie obyczajowej, a nie prawnej. jak
    sytuację ocenia narzeczona?
    Porusz może wątek na pl.soc.rodzina

    > Prosze o pomoc! Mam juz dosc ... czuje sie zaszczuty!!!!! :(

    Tu nie w sądzie trzeba szukac rozwiązania toksycznej sytuacji. Żaden sąd
    nie jest w stanie nakazać sympatii do drugiej osoby, a bez tego żyje się
    naprawdę ciężko.