  • Data: 2003-03-31 22:05:46
    Temat: Re: Organy zewnętrzne państw
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, że pewnie Cię to ubawiło, ale pisałem szczerą prawdę. Ja jestem tylko
    mechanikiem pokładowym i nie mam pojęcia o prawie, moja gosposia ukończyła
    prawo na US, a że pracuje u mnie i to w takim charakterze to całkiem inna i
    zdecydowanie za dłłłłłuuuuuga historia. Zresztą, kiedyś ją już po krótce
    przedstawiałem, chcąc uzyskać poradę, jak adoptować jej dziecko.
    pozdrawiam bardzo serdecznie:-)
    nemo

    ps.
    konto, z którego piszę, to też konto gosposi:-)
    n.