  • Data: 2013-06-12 11:39:03
    Temat: Re: Omijamy prawo, bo mamy go za dużo
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-10 06:43, zgred pisze:
    > http://forsal.pl/artykuly/709770,omijamy_prawo_bo_ma
    my_go_za_duzo.html#

> [...]
    > specjalista - ich stosowanie staje się utrudnione. Przejawem pragmatyzmu
    > jest więc ich omijanie, bo społeczeństwo dostosowuje się do zastanych
    > warunków
    >
    > - Mamy przeregulowane stosunki społeczne i to postępuje. Będziemy więc
    > łamać kolejne przepisy niedostosowane do naszych potrzeb. To jest
    > tendencja ogólnoeuropejska - podsumowuje prof. Marek Chmaj.
    >
    > sir Christopher Staughton radzi pamiętać o słowach prof. Granta
    > Gilmore'a z uniwersytetu w Yale, który napisał, że im gorsze
    > społeczeństwo, tym więcej praw ustanawia. W piekle nie będzie nic więcej

    Za leczenie delikwenta zapłaci całe społeczeństwo, za rentę dla dzieci
    delikwenta zapłaci całe społeczeństwo, za leczenie psychiatryczne żony
    zapłaci całe społeczeństwo, za paproch w oku motorzysty bez kasku i
    utratę panowania nad maszyną zapłaci całe społeczeństwo.
    Pasy uratowały mi już dwukrotnie życie, więc jestem jak najbardziej za
    ich stosowanie, w samochodzie z poduszkami bez zapiętych pasów śmierć
    gwarantowana od poduszek.Ten Christopher Staughton to trol z zielonego lasu?