  • Data: 2008-01-27 00:30:38
    Temat: Re: Odsetki za zwłokę z TPSA
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Jan 2008 09:56:36 +0100, "wiatrak" <w...@y...pl>
    wrote:

    >Sprawdziłem płatności dokonywane w okienku pocztowym, realizowane
    >jednocześnie UPC i tepsy. Ciekawa lektura. Świadczy o tym, że tepsa gra w
    >bambuko z klientem. Kto wie czy nie celowo. Odsetki to przecież pieniądz
    >jest.
    >
    >data wpłaty wpływ do UPC wpływ do TP
    >12.09.07 14.09.07 17.09.07
    >11.10.07 15.10.07 17.10.07
    >19.12.07 21.12.07 24.12.07
    >14.01.08 16.01.08 18.01.08

    Ja place TP przelewem bankowym, pierwsza sesja wychodzaca. Moja wplata
    jest widoczna na www TP 2 dni robocze pozniej w trakcie dnia.

    Wplaty, ktore ja dostaje od klientow za posrednictwem poczty sa
    ksiegowane u mnie w banku po 2 dniach roboczych od daty nadania (w
    danych kazdej wplaty przychodzacej z poczty jest data nadania).

    Tak wiec w miare sie zgadza z tym co podajesz:

    Wplata 12.09 (sroda), dochodzi do banku tepsy 14.09 (piatek)
    i odnotowuja na Twoim koncie widocznym na www w poniedzialek 17.09.

    Wplata 11.10 (czwartek) dochodzi do banku 22.10 (poniedzialek)
    i odnotowuja na Twoim koncie w srode 24.10

    Listopad pominales - bylo jakos inaczej? :)

    Wplata 19.12 (sroda), dochodzi do banku 21.12 (piatek)
    i odnotowuja w poniedzialek 24.12.

    Wplata 14.01 (poniedzialek), dochodzi do banku 16.01 (sroda)
    i odnotowuja w piatek 18.01.

    Czasowo sie wszystko zgadza. Tyle ze Tepsa powinna uznac te srodkowa
    date (2 dni po nadaniu - tak jak UPC) jako dzien wplywu naleznosci.
    Wewnetrzne przepisywania tej kwoty na dostepne na www konto Klienta
    nie ma znaczenia.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info