  • Data: 2004-08-20 05:53:10
    Temat: Re: Odrzucenie spadku i co dalej
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Aug 2004 22:19:47 +0200, Ika wrote:
    > Co się dzieje z długami gdy wszyscy spadkobiercy odrzucają spadek?
    > Czy mieszkanie, jakie dziewczyna kupiła przed ślubem (jako panna) jest
    > zagrożone (pozostali spadkobiercy żądają części jej mieszkania)?

    Nie sadze, zeby mieli prawo do tego mieszkania.
    Kupione przed slubem - czyli wlasnosc dziewczyny. Tak samo ze spadkami
    na rzecz dziewczyny w trakcie malzenstwa - one wtedy tez sa na nia
    i nie wchodza do wspolnoty majatkowej z mezem.

    Co do reszty, to niestety za dlugi z czasu malzenstwa odpowiadaja
    obydwoje malzonkowie (jak nie mieli rozdzielnosci). I o ile wiem
    teksty w stylu : "za dlugi meza nie odpowiadam" nic nie znacza.

    Falszerstwo = przestepstwo - a za to odpowiada tylko maz, bo on je
    popelnil, wiec moze jest szansa sie wybronic.

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
    Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.