  • Data: 2022-11-22 00:51:21
    Temat: Re: Odpowiedzialność zbiorowa kusonów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-11-21, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A to nie wiem skad.
    > Byla sprawa Igora S.
    >
    > Bylo pobicie na Izbie wytrzezwien przez Policjantow
    > https://gazetawroclawska.pl/smierc-w-izbie-wytrzezwi
    en-we-wroclawiu-9-zatrzymanych-osob-uslyszalo-zarzut
    y-min-znecania-sie-i-pobicia-ze-skutkiem-smiertelnym
    /ar/c1-15840683

    > Swoją drogą ciekawe, co z tego wyjdzie, bo proces powininien byc chyba
    > w toku.
    >
    > Byla tajemnicza smierc pod Izbą
    > https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-smierc-w-radiowo
    zie-pod-izba-wytrzezwien-to-kolejny-zgon-w-ciagu-kil
    ku-dni/ar/c1-15993179
    > a nawet dwie
    > https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-smierc-w-radiowo
    zie-pod-izba-wytrzezwien-to-kolejny-zgon-w-ciagu-kil
> [...]
    ezwien-czeka-kontrola-NIK,113968,2.html

    > ale to byl 2011, i nie wiem czy mieszac do tego policje.
    >
    > A potem 10 lat spokoju?
    >
    > P.S.
    n> https://wroclaw.tvp.pl/58007996/wroclaw-znamy-wyniki
    -sekcji-zwlok-dwoch-mezczyzn-zmarlych-w-izbie-wytrze
    zwien

    > smierc naturalna, czy telewizja klamie?

    Kojarzę przynajmniej jeszcze jedną aferę jakiś rok++ wstecz, gdzie
    policjanci wykorzystywali (lub próbowali) różne panienki, którym w
    jakiś sposób drogi się z nimi skrzyżowały.

    A jak wrzucisz komisariat Wrocław gwałt to wyskoczy spora afera z okolic
    lipca tego roku.

    --
    Marcin