  • Data: 2022-11-22 00:46:32
    Temat: Re: Odpowiedzialność zbiorowa kusonów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-11-21, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Sat, 19 Nov 2022 17:57:17 +0100, Shrek wrote:
    > No - teraz sie znalazlo 19 podobnych przypadkow wywiezien, a wczesniej
    > nikt nie zglaszal?

    Mała mieścina to tak jakby zgłaszać na plebana. Nikt się pewnie nie
    wychylił. Część może nawet doceniła, że nie musi płacić za izbę (o ile
    jakaś tam jest).

    > Moze zrozumieli, ze to dobra kara :-)
    >
    > Robercie - a swoją drogą - skąd takie pomysły, zeby wywozic do lasu?
    > Uczą was tego na kursach, Rambo puszczaja, czy koledzy z SB wspominaja
    > stare dobre czasy ... ale to juz chyba emeryci?

    Niekoniecznie SB. Mam gdzieś jakąś taką książeczkę cytującą ciekawostki
    z prasy prlu i tam prlowski dziennikarz zachwycał się, jakie to praktyki
    ma milicja, która zamiast odstawiać delikwentów do izby wytrzeźwień
    wywoziła ich parę km za miasto, skąd wracając na piechotę do domu mieli
    okazję wytrzeźwieć. OIDP były to okolice albo Bydgoszczy, albo właśnie
    Łodzi.

    --
    Marcin