eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność sprzedawcy a kupno na firmę › Re: Odpowiedzialność sprzedawcy a kupno na firmę
  • Data: 2009-11-06 22:31:18
    Temat: Re: Odpowiedzialność sprzedawcy a kupno na firmę
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 6 Lis, 12:58, "Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz" <g...@n...tg.pl>
    wrote:
    > Cześć,
    > na początku października przedłużyłem umowę w Orange z promocyjnym
    > telefonem. Po kilku dniach niestety się popsuł (jeden przycisk przestał
    > reagować) - oddałem do salonu Orange dokładnie 10.X, zostałem
    > poinformowany, że powiadomią mnie w ciągu 14 dni.
    > Dzisiaj (6.XI) dostałem pismo datowane na 28.X (wysłane 30.X zgodnie z
    > datą na stemplu), że nie uznają reklamacji (zarzucili mi, że ingerowałem
    > w telefon przez gniazdo słuchawkowe... oczywiście nic takiego nie robiłem).
    > Telefon jest kupiony na firmę.
    >
    > Czy w związku z tym, że przekroczyli termin 14 dni, mogę odstąpić od umowy?
    >
    > --
    > Grych

    Reklamuj na podstawie niezgodnosci towaru z umowa.

    Na stronie producenta (lub po zadaniu pytania na ich info) dostaniesz
    wiadomosc ze przycisk w telefonie nie moze sie posuc poprzez wtykanie
    w gniazdo sluchawkowe jacka sluchawki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1