  • Data: 2003-07-09 21:15:39
    Temat: Re: Odp: komornik na poborach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Jul 2003, news.onet.pl wrote:

    >+ Justyna <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    >+ napisał:befasl$5fv$...@t...webcorp.pl...
    >+ > wszystko ponad to moze lykac
    [...]
    >+ Pracodawca, w piśmie komornika o zajęciu wynagrodzenie za pracę
    >+ zobowiazywany jest do przedstawienia wynagrodzenia brutto dłużnika ze
    >+ wszystkimi dodatkowymi dochodami z ostatnich 3 miesięcy,

    Czy ten kawałek wątku dotyczy również delegacji, bo się pogubiłem ? :)
    Delegacja *nie jest* pensją, *nie podlega* podatkowi, *nie podlega*
    ZUSowi - bo to jest zwrot "długu" który zakład pracy ma u pracownika
    z tego tytułu, że ów pracownik poniósł w celu wykonania zadania
    koszty - wyłożył *własne pieniądze* które na podstawie rachunków,
    w niektórych przypadkach - oświadczenia (np. "że jechał koleją,
    bilet kosztuje tyle i tyle - tylko bilet zgubił :>") lub ryczałtu
    (wyliczonego przez ministra w rozporządzeniu) są mu *zwracane* !!
    Tak formalnie - to te pieniądze idą zupełnie inną ścieżka
    i w wielu zakładach *nie są* zwracane razem z pensją, nie ma
    takiego powodu !
    Uff...

    I wybaczcie jeśli nie na temat ;) !

    [...]
    >+ A tak na marginesie- swoje długi należy spłacać!

    Ano !

    pozdrowienia, Gotfryd