  • Data: 2003-08-23 19:55:17
    Temat: Re: Odmowiono przyjecia zgloszenia dzialalnosci - cd
    Od: === igoR === <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    WoLF napisał(a):

    > Czy oznaczać to bedzie że bieżące sprawy podatkowe i ZUS-owe będę załatwiał
    > jeżdżąc 500 km ?

    Mam stałe zameldowanie w Lublinie, działalność (i siedzibę) mam w
    Bydgoszczy. Jak zakładałem obecną działalność, nie miałem czasowego
    zameldowania w Bydgoszczy. Mimo, że przebywałem tutaj. Rozliczałem się w
    Lublinie. Nie wiem, co by było, gdybym wynajął lokal na działalność...
    Pewnie też mógłbym przenieść tutaj siedzibę. Potem zameldowałem się
    czasowo w Bydgoszczy, i dokonałem zmiany we wpisie, jest nadal w
    lubelskim UM, że zmianiam siedzibę na Bydgoszcz. I załatwiam wszystko w
    Bydgoszczy.
    Kiedyś miałem tylko czasowe w Bydgoszczy (inna dzialalność) i bez
    problemu tutaj zarejestrowałem działalność. Miałem napisany adres
    lubelski, a bydgoski jako siedzibe.
    Mysle, ze ładują Cię w prącia, i spychają robotę na innych.
    Ale to tylko moje zdanie...
    Pozdrawiam i powodzenia!
    --
    ig(at)2com.pl /___|____|___\