  • Data: 2002-03-25 16:39:09
    Temat: Re: Odmowa przyjęcia mandatu
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem taką sprawę w sądzie, 5 lat temu policjant chciał mnie ukarać za
    parkowanie w niedozwolonym miejscu mandatem 150 zł.

    Nie przyjąłem mandatu, kolegium bez wzywania mnie powtórzyło karę, więc
    odwołałem się do sądu...

    W sądzie cały przerażony (sekretarka wezwała mnie na salę słowami oskarżony
    XXXISKIŃSKI ...) powiedziałem że nie mam zastrzeżeń co do samego mojego
    wykroczenia, natomiast uważam wysokość mandatu za całkowicie nieodpowiednią
    itp itd, policjant - świadek był dość kiepski, mówiąc szczerze jak z
    kawałów, miał problem ze skleceniem zdania itp)

    na koniec sędzina uwzględniając mój młody wiek itp, ukarała mnie
    upomnieniem, kazała zapłacić koszty postępowania w wysokości koło 4 zł i to
    wszystko...

    Poprostu się nie bój, powiedz składnie i rzeczowo jak było...