  • Data: 2002-09-15 08:13:17
    Temat: Re: Od ilu promii zaabieraja na izbe
    Od: "Croopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieprawda
    > Wystarczy miec 0,58 i usmiechac sie do patrolu stojacego po przeciwnej
    > stronie ulicy. Nalezy takze oprzec sie o rower.
    > na wirtualnym alkomacie, po dwoch piwach masz 0,88.
    > Nie usmiechajcie sie do policjantow!

    Wiem coś kurde o tym ... też mnie capnęli za podobną błahostkę we wtorek
    i za przeproszeniem kurwica mną rzuca, bo nie dość że muszę
    zapłacić 390 pe-el-enów (we Wrocławiu jest chyba najdrożej w Polsce)
    to jeszcze moja rodzina najadła się nerwów. Straciłem całkowicie
    szacunek dla pracy policji ... oni naprawdę chyba się nudzą na
    służbie zamiast zając się tym czym powinni - wystarczy żeby przeszli się
    po podwórkach, parkach, a tak łapią przygodnych "przestępców"...
    Smiać mi się chce, ale jest to śmiech pełen żalu i politowania...