eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOd ilu miesięcy/lat ojciec może zabierać dziecko do siebie? › Re: Od ilu miesięcy/lat ojciec może zabierać dziecko do siebie?
  • Data: 2007-07-26 14:55:37
    Temat: Re: Od ilu miesięcy/lat ojciec może zabierać dziecko do siebie?
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    PawelM pisze:

    > Moja dziewczyna (była), robi mi "problemy" z widzeniem Synka,
    > ogranicza, 2h co 2 tyg. to kpina jakaś...bo na tyle mi pozwala. Nie
    > jesteśmy małżeństwem. Mam pełne prawa ojca, Syn ma moje nazwisko.
    > Skoro nie da się po "ludzku" pozostaje mi złożyć wniosek do sądu
    > rodzinnego.

    Na razie oboje macie równe prawa rodzicielskie, tak więc działania
    matki są bezprawne; nie może ograniczać Twojego kontaktu z dzieckiem w
    tak arbitralny sposób. Natomiast dobro dziecka jest tu najważniejsze,
    nie ma sensu krzywdzić mu psychiki tworząc otwarty konflikt z matką, nie
    mówiąc już o urządzaniu scen :)
    Zostaje Ci droga sądowa i decyzję musisz podjąć szybko - albo w ciągu
    najbliższych dni uregulujesz sytuację pomiędzy Wami albo wystąp do sądu
    o uregulowanie kontaktów z dzieckiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio