    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek odśnieżania ciągu pieszo-rowerowego?
    Date: Fri, 9 Jan 2009 08:47:50 +0100

    Dnia Fri, 9 Jan 2009 08:21:38 +0100, Le5zek napisał(a):

    > Przy podziale znaku linia pionowa po jednej stronie masz droge dla pieszych,
    > podrugiej dla rowerów. Mozna powiedziec, ze prawa sa równorzedne - na
    > kazdej z połów.

    Jezeli linia jest pionowa, to po jednej stronie masz droge dla rowerow na
    ktorej nie moze byc pieszego, po drugiej chodnik na ktorym nie moze byc
    roweru (sa dwie wersje tego znaku, wskazujace co jest na ktorej czesci.)

    Cieg pieszo rowerowy to podobny znak(nie chce mi sie sprawdzac numeracji)
    tyle, ze z linia pozioma. Oznacza on chodnik po ktorym wolno sie poruszac
    rowerem, ale rowerzysta musi bezwzglednie ustepowac pieszym, jest tam
    gosciem
    --
    marcin